Pokonywanie odległości

Pokonywanie odległości

Ta sesja ma na celu sprawdzenie, jak prawidłowo trenować przekazywanie dystansu. Potrzebujesz tylko sześciu graczy, aby ukończyć jedną z jego sesji, choć można ją łatwo rozszerzyć, aby spełnić twoje potrzeby. Przy znacznie większej liczbie graczy możesz mieć wiele siatek pracujących w tym samym czasie.

O czym mówisz swoim graczom, że sesja dotyczy:

  • Uzyskiwanie długości, wysokości i dokładności przy długim mijaniu.
  • Znajdowanie członków drużyny w kosmosie, do którego nie można dotrzeć przy pomocy bocznej stopy
  • przechodzić.

Co powiesz swoim graczom:

  • Uderz dolną połowę piłki i uderz w wyimaginowaną pionową linię, która przecina piłkę.
  • Uderz sznurowadłami.
  • Utrzymuj kostkę mocno, wyciągnij stopę do kopania.
  • Odsuń się lekko.
  • Zamiataj piłkę.

Co krzyczeć:

  • „Najpierw dotknij stóp”, „Oczy na piłkę”.
  • „Nie próbuj uderzać piłki zbyt mocno”.

Czego szukać:

  • Kruche, dobrej jakości krótkie podanie w trakcie budowy.
  • Kątowe podejście przed uderzeniem.
  • Stopa nie kopiąca ukośnie za piłką, ale nie
  • natychmiast obok.
  • Spokojna głowa.
  • Brak krzywej na przełęczy.

O czym myśleć:

Jeśli gracz walczy, pokaż mu, jak i gdzie uderzyć piłkę, przechodząc powoli techniką za pomocą nieruchomej piłki. Najpierw ustaw odpowiednią technikę – w razie potrzeby moc można dodać później.

Co robisz ze swoimi graczami

Etap 1: Na obszarze o wymiarach około 10 x 40 m wszyscy gracze stoją w dwóch liniach na przeciwnych końcach i kolejno wykonują uderzenia na poddasze. Przełącz się na słabszą stopę.

Etap 2: Umieść jednego gracza w każdej ze środkowych dwóch stref. Gracz po stronie końcowej wykonuje podanie wzdłuż ziemi do środka pola gry, gdzie najbliższy gracz zwraca je po drugim dotknięciu. Gracz na końcu kontroluje go, a następnie uderza wyciągiem na drugą stronę nad głowami obu graczy pośrodku. Sekwencja jest powtarzana na przeciwległym końcu.

Rozwój

Po uzyskaniu podania powrotnego środkowy gracz biegnie w kierunku gracza na końcu, aby wywierać presję. Aby zwiększyć trudność, poddasze można również uderzyć za pierwszym razem.

Jak mógłbym umieścić to w sytuacji gry

Ustaw załogowe strefy docelowe w czterech rogach siatki. Dwie drużyny z równych stron grają przeciwko sobie, zdobywając punkty, gdy trafiają precyzyjnie podanie w strefę docelową. Żaden gracz z obu stron nie może wejść do tych stref.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *